دوشنبه ۰۲ بهمن ۰۲ | ۱۵:۳۴ ۱۴ بازديد
اگه دنبال یه راهی برای کسب درآمد دلاری با کمترین میزان ریسک هستی، آموزش فروش در آمازون یه گزینهی فوقالعاده میتونه باشه. یکی از اصلیترین مزیتهاش اینه که نیازی به یه مغازه فیزیکی یا موجودی محصول زیاد نداری. با تکنیکها و راهکارهای مناسب، میتونی از خانه و توی وقت آزاد خودت شروع به کسب درآمد دلاری کنی. با فروش در آمازون ماهیانه یا حتی هفتگی از درآمد دلاری خودت مطمئن باش. دوره فروش در آمازون یه فرصت بینظیر برای تغییر زندگی و ایجاد درآمد پایداره. آمازون FBA و واسطهگری توی بزرگترین مارکتپلیس دنیا بین ۱۰۰۰-۲۰۰۰ دلار سرمایه نیاز داره. خیلی از افراد، فروشندگی در آمازون رو با دراپ شیپینگ، یکسان میدونن. این تصور غلطیه، این دو مدل درآمدی، بیزینس مدلها مشابهای دارند اما تفاوتهای اساسی مثل میزان درآمد و نحوه فروش رو هم دارن. در ادامه بیشتر با این بیزینس آشنا میشیم.تو به چهار روش میتونی توی آمازون به عنوان فروشنده کار کنی. • توی کشورهای مورد تایید آمازون اقامت داشته باشی • داخل این کشورها شرکت ثبت کرده باشی • دوست یا آشنایی توی این کشورها داشته باشی • با شرکتهای واسطی که متناسب با محصولت بهت معرفی میکنیم همکاری کنی در دنیای فعال تجارت الکترونیک، هنر فروش در آمازون FBA به فرصت سودآور برای خیلی از کارآفرینهایی که رویاهای بزرگ دارن، تبدیل شده است. باتوجه به رشد بیسابقه تجارت الکترونیک (E-Commerce) و نوسانات قیمت دلار و ارز در ایران و افزایش جذابیت راههای کسب درآمد دلاری، توی این مقاله قصد داریم اصول اساسی فروش موفق در آمازون رو آشکار کنیم و به دوره جامعی که میتونه به هرکسی کمک کنه تا صفر تا صد فروش در آمازون رو یاد بگیره، نگاهی بندازیم. 1. درک اصول اساسی فروش در آمازون شروع یه سفر موفق توی فروش آمازون نیازمند درک صحیح از اصول اساسی این پلتفرم هست. چون در شروع آموزش فروش در آمازون توی هر مارکتپلیسی از جمله آمازون، ابهامات و سوالات زیادی هست که برای افراد به وجود میاد. مثلا چطوری میشه از ایران توی آمازون ثبتنام کرد؟ چه محصولی بفروشم؟ چطوری محصول خودم رو توی آمازون آپلود و لانچ کنم؟ با چه روشی محصول و کالای خودم رو ارسال کنم به انبار آمازون؟ درآمد خودم رو چه زمانی میتونم دریافت کنم؟ و… همهی این موارد مفاهیمی هستن که یه فروشنده حرفهای آمازون به اونها تسلط داشته باشه. البته یادگیری آمازون FBA صرفا به درک این مفاهیم ختم نمیشه. 2. بهرهمندی از مزیت آمازون FBA: آمازون FBA (Fulfillment By Amazon) یکی از خدمات مهم و تاثیرگذار شرکت آمازون به فروشندههای خودش هست. آمازون FBA یکی از موثرترین راهکارهای آمازون برای جذب فروشنده هست و به فروشندههای آمازون کمک میکنه که دیگه درگیر پروسه و انبارداری و ارسال کالا به مشتری نباشن. اگه برای فروش محصول و کالای خودمون از روش آمازون FBA استفاده کنیم، به تامینکننده میگیم محصول رو به انبار آمازون ارسال کنه تا انبارداری، بستهبندی و ارسال به مشتری رو خود آمازون انجام بده. البته که آمازون هزینه این کار رو از فروشنده دریافت میکنه که بهش میگن FBA FEE و برای هر محصول متفاوت هست. البته بعضی از فروشندهها از روش آمازون FBM (Fulfillment By Merchant) استفاده میکنن و خودشون انبارداری، بستهبندی و ارسال رو انجام میدن و درگیر دردسرهای ارسال و انبارداری هستن. 3. راهنمای گام به گام: فروش در آمازون از الف تا ی: از راهاندازی حساب فروشنده توی مارکتپلیسهای مختلف،تا کار با ابزارهای تحلیل و انتخاب محصول درست، ارسال کالا به انبار، بهینهسازی لیست محصولات و مدیریت موجودی، تبلیغات و پروموت محصول و… این دوره به طور کامل و با تمامی توضیحات به کل فرآیند فروش در آمازون میپردازه. البته که دوره فروش توی آمازون مازیار فقیهی صرفا به اینجا ختم نمیشه و مزایای جانبی زیادی از جمله سه ماه کوچینگ و پشتیبانی رایگان، یه جلسه مشاوره حضوری با خود مازیار فقیهی و… هم داره. 4. تمایز بین آمازون و علی بابا: هرچند آمازون و علی بابا هر دو در عرصه تجارت الکترونیک اسامی بزرگی دارند و بزرگترین مارکتپلیسهای خردهفروشی و عمدهفروشی در دنیا هستن، ولی هر یک نقشههای متفاوتی دارن. این دوره با تحلیل مقایسهای، شما رو راهنمایی میکنه که از تامینکننده درست و قابل اطمینان محصول رو تامین کنید و بیشترین حاشیه سود رو از کالای خودتون بدست بیارید. 5. از صفر تا صد: افزایش فروش آمازون: آمازون مثل یه بزرگراه میمونه و ماشینهای این بزرگراه که میخوان به مقصد خودشون برسن، همون فروشندههایی هستن که میخوان محصول خودشون رو بفروشن. برای همین رقابت توی آمازون کار سختی نیست. هرچند محصول درستی انتخاب کنید، روی برندینگتون کار کنید، لیستینگ محصولتون رو به خوبی انجام بدید، تا وقتی که استراتژی درست نداشته باشید، فروش هم ندارید! توی آمازون مردم میدونن دنبال چه محصولی هستن و برای همین اسم محصول رو سرچ میکنن. پس کدوم فروشنده بیشتر میفروشه؟ فروشندهای که محصولش اول دیده شه. قیمتگذاری، تبلیغات، گرفتن Review، استفاده از کلمات کلیدی، عکسهای جذاب و… همه روی فروش تاثیرگذار هستن. البته عوامل دیگهای مثل اینکه چه موقعی وارد بازار میشیم، چه موقعی افزایش موجودی و قیمت یا کاهش داشته باشیم و… هم مهم و حیاتی هستن. برای همین هست که بعد از خرید دوره جامع آمازون FBA، شرکتکنندگان ۳ ماه کوچینگ و یه جلسه مشاوره رایگان با مازیار فقیهی دریافت میکنن. آموزش فروش در آمازون در دنیا مارکتپلیس آمازون که بزرگترین سایت خردهفروشی در دنیاست، بیشتر از ۱۰ میلیون فروشنده توی کشورهای مختلف داره. به همین دلیل کوچها و مدرسهای زیادی توی دنیا هستن که این مهارت رو به بقیه آموزش میدن. البته یادگیری دوره آمازون این مزیت رو هم داره که شما با بیزینس مدلهای مدرن و جدید آشنا میشید و میتونید در کنار آمازون FBA، بیزینسهای جانبی مثل دراپشیپینگ و… رو هم راهاندازی کنید. به طور متوسط، قیمت کلاسها و دورههای خارجی آمازون FBA از ۲۰۰۰-۱۰.۰۰۰ دلار هست و هزینههای زیادی داره. اما نکتهای که باید به اون توجه کرد این هست که آموزشهای خارجی درباره تحریم ایرانیها و چالشهای ایرانیها صحبت نمیکنن. برای همین اگر به عنوان یه ایرانی قصد دارید فروشنده آمازون بشید، باید به دنبال آموزش و یادگیری از فردی باشید که تونسته از ایران کسب درآمد دلاری از ایران رو تجربه کرده باشه. البته به این نکته هم باید توجه کرد که هزینه کلاسهای آموزشی آمازون FBA توی ایران نسبت به دورههای خارجی کمتره. دوره amazon FBA خوب چه ویژگیهایی داره؟ اهداف یادگیری واضح – یه دوره مناسب، مجموعه واضحی از اهداف یادگیری فرایند فروش مشخص میکنه که دانشجویان باید از دوره بدست بیارن. اهداف واضح به دانشجویان کمک میکنه تا هدف و انتظارات دوره رو درک کنن. محتوای جذاب و بهروز – محتوای مفید و جذاب، مثل استفاده از فایل، ویدیو، آزمون یا انجام مراحل پروسه، دانشجویان رو مشغول و محرک نگه میداره و بازدهی یادگیری دانشجویان رو افزایش میده. آموزش تخصصی – دوره مازیار فقیهی، مهارت و سطح نگرش دانشجوها رو افزایش میده. مربیانی که در زمینه تخصصی خود ماهر هستن، مثالها و نمونههای واقعی مفیدی ارائه میدن. کاربرد عملی – سناریوها و مطالب داخل دوره باید کامل اجرا باشه و کاربردیترین دوره فروشندگی توی آمازون، دورهای هست که مدرس تمامی مراحل رو انجام و آموزش بده. ارزیابی و بازخورد – داشتن کوچ اختصاصی، رفتن به جلسه حضوری مشاوره و… جزو نیازمندیهای هر دانشجویی هست که میخواد یه کار عملی و کاربردی رو یاد بگیره. پشتیبانی و کوچینگ – پشتیبانی و کوچینگ مناسب، از طریق گروهها، جلسات پرسش و پاسخ یا دسترسی به منابع اضافی، تجربه یادگیری رو ارتقا میده. دانشجویان باید احساس کنن که از کمکهای لازم برخوردارن و توی پروسه همیشه یه نفر کنارشون هست که به سوالاتشون پاسخ بده. خروجیهای قابل اندازهگیری – دوره مناسب، معیارهایی داره که ثابت میکنه هر دانشجویی که مطالب دوره رو به خوبی اجرا کنه، میتونه به هدف خودش برسه و نتیجه مطلوب خودش رو بدست بیاره. جمعبندی یادگیری آمازون، برای کسایی که میخوان کسبوکار خودشون رو راهاندازی کنن و کار جانبی داشته باشن و توی وقت آزاد خودشون بتونن درآمد دلاری کسب کنن، ضروریه. برای همین ما تصمیم گرفتیم تجربیات خودمون رو توی دوره جامع آمازون FBA به اشتراک بذاریم تا بتونید قدم اول رو بردارید. برای شروع یادگیری آمازون FBA کافیه تصمیم بگیری و توی این دوره شرکت کنی.
- ۰ ۰
- ۰ نظر